Reunion Semarakian Batch 1996-2000


15 Februari -- reunion batch SMK Tun Perak (1996-2000). Ni reunion percubaan je. Tak ramai yang dapat datang. Dan jemputan pun melalui facebook aje. Nasib le sesape yang tak aktif facebook tu, hahaha.

Kata deme nak buat lagi nanti. Nantikan aje le. Dan for surenya aku akan disuruh jadi AJK. Dan tengok dulu, kalau ramai nak bekerjesama, aku on. Kalau bertolo-tolo (kata orang perak) nak terima tugas AJK, aku senang je. Chow! Tak payah buat terus. To make something serius, everyone must take part and be serius. Aku serius neh! Heh heh!





Nota kaki : Belakang saya sakit ler. Ni akibat berenang aritu kot. Tak kesah la. Yang saya tau, saya nak belajar berenang sampai kuasai semua skill :p Esok tengah hari nak pergi berbekam kat Stokis HPA :)

2 comments:

achik said...

mmg saja janji pakai baju merah ke ni? :D

hayad said...

aah, achik. mmg plan pakai merah :)

Followers