Genap 3 Tahun



21 Februari 2007 - 21 Februari 2010. Genap 3 tahun saya jadi guru di sebuah sekolah di Kota Lumpur ni :D


Ada 31 tahun perkhidmatan lagi. Saya sign pencen sampai umur 58 tahun. Giler koje sungguh! Hahahaha.


Tapi saya sangat mengidamkan retire young and retire rich macam tajuk buku Robert T.Kiyosaki tu. Tapi keluk-keluk jalan untuk itu sangat susah saya rasa.

Tahankah saya? Mampukah saya? Huhu.


Annual Dinner sekolah saya tahun 2009. Kami semua adalah batch yang sama dipostingkan dalam tahun 2007 :) [kecuali yg berantai macam tasbih tu, hehehe. dia posting selepas kami] :p

4 comments:

WRA said...

Dayah, dimana ada kemahuan disitu ada jalan...bibit-bibit kejayaan sudah menampakkan muka sedikit demi sedikit tu...tanam azam, fokus dan yakin, insyaAllah pasti boleh!!!

:|: TinTa Kibod :|: said...

tahniah dh 3 tahun..pejam celik dh 31 thn nt..hikhikhik

hayad said...

kak wan--> insya allah :)

kak yue--> jenuh nak nunggu 31 tahun tu. moga pjg umur la hendaknya :)

DeeN said...

Tahniah, Dayah! Gila keje takper, jangan buat keje giler. Susah tuh. Hehehe...!

Apapon semuga terus sukses sehingga 31 tahun lagi! :)

Followers