Heee Hooo Heee Hooo

Yeeee Haaaa!!!
Sekarang saya sudah ada Mr. Maxis Broadband. Minta maaf yer Mr. Streamyx. Daku tidak jadi mahu menikahi dikau,keke. Suatu hari saya jalan-jalan nampak promosi maxis broadband, terus pergi pinang dia :D

Selamat melayari intenet doploh pat jam ditujukan khas untuk diriku. Semoga laptop ni tak terbakar sudah...

12 comments:

dib,adk ko la wey! said...

knp blog hg dh x glamour?

chieffy said...

wah..lgkap la hidup hang dayah...tggl nak beli keta ja lagi..hahahha...complete hidup hang!!!and last skali..kawin!!=)

hayad said...

woit peah gendut aka adik aku, kamu dengki ler tu..hahaha

hayad said...

chieffy--> mn complete lagi. idup aku akan complete kalo aku boleh berpendapatan 5 angka sebulan,kekekeke. tu br la nikmat :p

Pa'chik said...

haha... dayah dah kembali la neh?
tahniah lah!

kemat said...

senang la nak berblog lepas nie ek..doploh ompek jam ade line

hayad said...

pa'chik--> ya, daku sudah kembali :p

kemat--> hehe,gtu lah kiranya

ChaiReeL AziZee said...

best ke maxis broadband???

akirasuri said...

oh oh!
sudah boleh bertenet kembali ek..
hoyey!!
he he he..

Ainul said...

mahal tak pakai maxisbroadband ni banding ngan streamyx?laju same ngan streamyx ke?survey2..hehe..ainul penah pakai streamyx dulu, tapi macam taklarat nak membayar bil2..huhu..

hayad said...

azizee--> setakat ni best dan ok.

akirasuri--> yer, hooyea..hooyea :p

ainul--> maxis broadband ni pun ada bil ainul...

ada dua pakej:

1. standard pakej rm68 tetiap bln.
2. premium pakej rm98 tetiap bln.

dayah amek rm 68 jer, kelajuan dia 384kbps. tp laju gak la.sama taraf je rsnya dgn stimix dayah kt kg yg rm88 tu.

nurnana said...

oo..mr maxis broadband skang..
igt streamyx..

Followers