Takde Tajuk Daaa...


Menonton wayang Pisau Cukur dengan kawan-kawan geng bus sekolah. 2 minggu ini minggu peperiksaan. So dapat rilex sikit. Balik sekolah, tak perlu pikir sangat apa yang perlu diajar dan apa hendak dibuat dengan pelajar. Jadi boleh melapang-lapangkan diri dan memanjakan diri bersama kawan-kawan.


Dan saya juga sempat menghabiskan buku-buku yang sudah lama tertangguh untuk dibaca. Sambil jaga exam pun saya baca. Walaupun itu adalah perbuatan yang salah. Sambil baca sambil mata dok jeling-jeling jugak la. Tapi kalau boss nampak memang kena la kot, hehehe. Tak kesah la, janji saya tak buang masa dan dapat baca.

Nasib baik la kat sekolah saya ni ramai lagi geng-tak-kawen-lagi. So masih ada la kawan-kawan yang seangkatan yang boleh diajak ke mana-mana.

Sebelah saya tu kawan bertekak saya dalam bilik guru. Kami mengajar subjek yang sama. Duduk di kelompok yang sama dalam bilik guru. Walaupun selalu bertegang leher, tapi tetap masih tolong-menolong. Mungkin disebabkan kami berkongsi tarikh lahir yang sama, tahun lain-lain :D





7 comments:

Disturbia said...

wah bestnya dayah... jalan2, tgk wayang n makan2 ek...

Teacher Hafizah said...

best ke citer tu? fazura gedik la ye

hayad said...

kak disturbia--> sj2 je kak. budak2 tgh xm kan..

fiza--> ok la, not bad la citer tu. fazura gedik. tp comey gediknya tu. takde la over melampau.

victoire said...

aktiviti weekend yang paling best.
siang jalan2 kat shopping complex utk makan sdap2 ngan tgk wayang.
malam lpas diner pegi minum tgk bola kat kedai mamak.

yang paling best kat Malaysia ari Ahad pon hidup.

cni jangan harap.. hari sabtu je dah abis mase beli barang dapur.
ahad terperap kat umah sbb smua kedai tutup.. standard kat mane2 tmpat omputeh

Pa'chik said...

che'gu che'gu che'gu... nak tanya...
kalau baking powder tu kita campor ngan cuka... apa jadik weh???

hayad said...

keri--> ooo, kt sumer negara omputeh mmg ahad kedai tutup ke? tak syok la plak ek. ari ahad la ramai org nak berjalan2 spend their money. ye tak?

Pa-Chik--> cuka+ soda bikarbonat? ok, ia akan menyebabkan pembuakan berlaku. ada buih2 sekali, mcm ala2 org kena sawan babi tu. eksperimen ini boleh digunakan utk model membuat volcano. kenapa tye pa'chik?

Pa'chik said...

pasal ada orang guna tu... nak buat eskrim soda ke... nak wat air berkarbonat la senang cerita... [tapi kira tahap suka-suka nyanyi di pinggir jalan je la...]

dan ada gak buat untuk saplai siowdua lam akuarium... untuk pokok-pokok lam akaurium la...

Followers